BON SOIR MADEMOISELLE!

Kom just hem från dansen och måste erkänna mot min vilja som den pessimist jag är: att det har varit en bra dag! :-) Skolan gick snabbt och jag fick mina läxor gjorda, sen var det bara dans kvar. Nu sitter hela koreografin och jag ska tydligen köra ett litet breakdance move... Det är inte nått stå-på-huvudet-steg men det är rätt coolt.
Alldeless nyss stod jag vid fönstret och såg då nere på marken någon som stod och hoppade och fäktade med armarna i luften som en galning. Sen såg jag att det bara var Neil. Så jag hade rätt det var en galning haha. Så jag öppnade mitt fönster och möttes av en hel massa franska ord med en otroligt vacker svensk accent ;-D. Bon soir mademoiselle!!! Det var en intressant upplevelse...
Nu ska jag titta på CSI, måndags tradition :-)
ha det bäst! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0