CIAO :)

Nu har päronen åkt och ikväll är det FF :-D Åh jag minns tiderna då tv-programet FF sändes på mornarna med Markolio i täten. Han hade k-pistar som sköt popcorn och en godis dusch, samt allt annat man behöver för en riktigt lyckad kväll med FF :-D. Bara jag som minns det programet? Sen har vi ju det klockrena inslagen med Kapten Filling och Dr Mugg. Så jäkla bra!! :-D FInns inget barnprogram som slår det ;-) Ja, jag är barnslig.

Här kommer en bild på geniet ;-)


nu ska jag lata mig :-)

ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hoppas att helgen är bra! Kika gärna in hos mig och säg vad du tycker :D

Pussen!

2010-03-27 @ 23:58:06
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0