Dålig start

Jaha nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Missade mitt tåg och måste nu vänta en halvtimme på nästa. Jag svär att min mattebok gömde sig själv. Usch jag hatar stressen när man vet att tåget går om bara några min och man fortfarande inte är klar. En av de jobbigaste känslorna pour moi.
Laddar för att stå upp för min mediakomunikations uppgift. Man skulle skriva 6 ord som beskrev sig själv typ. Jag tog "Lugnen före stormen kan lura dig". Motivering jo: Jag är en väldigt lugn och allmänt snäll person. Jag tycker inte om bråk och jag håller mig helst utanför sånt där. Jag är enormt dålig på att säga åt folk som jag tycker är jobbiga eller som jag egentligen är för snäll mot. Jag kan inte vara elak mot folk (okej simon du räknas inte, jag har en svag punkt där käre bror ;-)) Jag får dras med folk som jag inte tycker om för att jag skulle få så dåligt samvete om jag sa till dem att sluta stalka mig.
Men ibland när jag fått nog så smäller det. Och folk blir alltid så förvånade, som om jag inte kunde bli arg. För det förväntar de sig inte, ofta för att det handlar om någt ytte pytte som får bägaren att rinna över. Lugnet före stormen kan lura dig.
Men usch jag kommer aldrig klara av att göra detta. Stå upp för det jag sagt. Jag måste dock, jag kommer kvävas annars.
ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0