Duschen

Kom precis ut ur duschen, jag tycker det är as jobbigt att göra det. Men älskar känlan av renhet efter :-). Sitter och kollar på ett riktigt obehagligt avsnitt av Criminal Minds. Sitter med en kopp te och ska snart gå och lägga mig.
Kan helt klart konstatera att the force inte var med mig idag. Spillde te över hela mig på tåget bland alla människor. Inte bra. Tack gode gud att Hermina var tillbaka i skolan, hade inte överlevt en dag till, av skäl jag inte tänker nämna här. Men låt mig säga. Skälet är irriterande, väldigt irriterande! Dock övergav hon mig när dagen gick mot sitt slut och jag gick och gömde mig bakom en bok. Krya på dig, kom till le skola imorgon, ANNARS!

Snart är det helg och gud vad jag längtar! :-)

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0