Just nu spelar

Just nu spelar Kesha - Dancing with tears in my eyes. Jag tyckte den var tråkig först men efter några gånger så blir den faktiskt as bra! :-)
Ska börja göra i ordning mig för dagen, i natt drömde jag "mardrömmar" om att mina tänder hade gått tillbaka till sina ursprungliga positioner innan tandställningen. Det såg fruktansvärt ut. Direkt när jag vaknade visste jag varför, jag kände ingen smärta i mina käkar, vilket betydde att jag glömt sätta på gummisnoddarna igår kväll! ;-) Stört läskigt! Mitt undermedvetna påminnde mig i sömnen.

Har upptäckt att jag går runt och över på min soloroll typ lite hela tiden. Ett steg här ett hopp här. Jag skulle dö om jag glömde bort allt - bokstavligen ;-).

vi hörs lite senare! :-)
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0