Just nu spelar

Just nu spelar John Farnham - You're the voice. En sån där låt som man bara vill sjunga med i men vet att ens röstkapacitet inte riktigt sträcker sig enda dit ;-).

God morgon iaf. Har ingen aning om vad jag ska göra idag än så länge. Jo köpa block med mammma tjihoo. Igår var Nicole här och vi hade myskväll. Upptäckte då att jag fått en vagel på sidan av min läpp. Jodå, det är sant. Resultatet var att min överläpp svullnade upp men försvann sedan mystiskt.... Idag är det lite bättre, den ser dock ut som ett jävla munsår. Fräscht "/.

Är på ett humör som gör att minsta lilla grej kommer göra att jag sprängs. Beror verkligen på vem som säger eller gör något, det kan räcka med att snacka med mig. Hemskt men jag känner för att ta ut min ilska på någon, så jag börjar automatiskt analysera alla för att hitta något jag kan irritera mig på. Sajk ;-).

Aja nu ska jag, typ göra ingenting. Leka lite med mina påskdekorationer kanske hehe ;-).

ha det bäst! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0