Just nu spelar

Just nu spelar Resistance med Muse. Den också grym! Sitter och har försökt komma i kontakt med stället jag vill sommarjobba på. Kom dock på att de kanske inte har öppet efter 17.00 så det var ju lite fail.

Min mage skriker efter mat och nu hör jag hur mamma håller på att duka där nere! Hur ska jag kunne överleva när jag flyttar hemifrån om några år, jag tror bestämmt att mamma och pappa får flytta med mig dit. Hehe :-). Har blivit lite mammig och pappig på senaste tiden. Kan inte gå och sova på kvällen utan att ha sagt godnatt till alla och det är ytterst viktigt att jag får svar. Alltså "godnatt!" tillbaka, annars går jag och ropar godnatt tills den sista personen svarar ;-). Shit vad störd jag är haha :-P Någon som känner igen sig? Snälla säg att ni också agerar phyko ibland?? :-)

Juste! Köpte ett par jeansshorts från H&M idag! SÅ grymt snygga. Oj använder ordet "grymt" hela tiden typ. Dåligt ordföråd, det bli hemläxa på synonymer.se ;-). Anyways.... om jag nu försöker hålla mig till ämnet så kanske vi tar oss igen det här OOOJJ väldigt långa inlägget. Bajs.bajs.bajs. Ja, jag är mogen :-).

Här kommer lite bilder på dem iaf, skit snygga (titta! :-D synonym till grymt!) Hög midja och snygga knappar, lite strechiga.



WIHOO! Dessa är stl 36 :-), 200 kr. Lätt fynd! :-D



AS! hehe..moget Olivia. suck.



Nej jag går inte att köpa på H&M ;-) åh nej ett till grymt dåligt
skämt. Skortsen finns där dock. Och det har jag redan sagt...
SÅ nu ska jag sluta babbla!

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0