Konsten i att skeda

Simon och Signe (min bror och hund) somnade nyss i sked på golvet framför tv:n. De låg dock inte med huvudena åt samma håll utan Simon låg med sitt huvud på Signes ända ;-). Grymt sött!

Har bytt internet eller vad man nu kallar det, från Safari till firefox. Skäl: Jo på firefox kan man i menyn eller vad man kallar det ha ett tema! Det finns jätte många fina och roliga, jag har valt en skit söt sån där docka. Ehh Elmo tror jag han heter, röd, pälsig med orange näsa ;-) han kikar iaf upp brevid där man skriver in internetadressen och så. Det blev mycket roligare än en tråkig grå som den är i vanliga fall :-)

nu ska jag snart sova. Är grymt trött efter skoldagen.

ha det bäst! puss



snyyyygt :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0