kooort

Här kommer ett kort inlägg innan jag springer och barnvaktar. Kom precis hem från skolan och är verkligen dödstrött då jag satt uppe halva natten igår och skrev på evolutionsuppsattsen. Okej... till 00. Men asså när det gäller min mat och sov-klocka så är den väldigt svår att ändra på. Lite som skalman i Bamse. Jag äter när jag måste äta och sover när jag måste sova. Jag brukar gå och lägga mig 10 för att få ca 8 timmars sömn (i know, helt total geekigt!) men annars blir jag till en levande zombie. Som inte funkar för zombies är ju redan döda... -.- eller? :-)
Ojoj nu får jag rappa på. Har på tal om kort (i början och nu otroligt osammanhängande) kommit på att jag typ inte kommer växa mer! :-O Jag kommer förbli kort resten av mitt liv!! :-( wääääääääh jag vill inte.
Nu ska jag kila ner till dagiset and make some money :-D
ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0