Min röst är försvunnen

Jaha, jag som trodde jag skulle att min hals skulle vara bra idag. Det är den inte. Imorse kunde jag inte prata och nu hostar jag så fort jag försöker säga något. Enligt min brorsa så har jag hostat hela natten och det känns i min hals och mitt bröst idag kan jag meddela :-/.
Snart ska min käre bror gå ner och köpa lite soppa till mig. himla schysst. Även fast jag inte alltid är en så snäll syster så finns han alltid där :-). Kärlek.
Knarkar te och tittar på dålig tv. Det jobbiga är att min hjärna inte är sjuk. Jag är inte hängig eller något. Jag skulle kunna gå och göra nått känns det som. Men så fort jag är uppe och går, eller pratar så får jag världens hostattack.
Jag som behöver min röst till något speciellt. Det var verkligen fail att jag skulle låta som en kille i målbrottet just nu.
Hoppas ni har det bättre än jag! Ha det bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0