Och ångesten släpper

Nu äntligen släpper all ångest jag haft inför alla skolarbeten. Gud vad skönt!! Åh jag känner att jag kan hantera situationen igen, hatar känslan av 5 sammanbrott på 3 dagar då man inser att man kommer behöva jobba dag och natt. Bokstavligen.
Imorgon är det genrep inför skolföreställningarna. Känner att min solo-roll äntligen sitter! Så jäkla nöjd! Det är då, när all stress släpper, som man kommer ihåg hur kul det faktiskt är att dansa. Vi blev klara med hela koreografin i tisdags också, om annat hade vi varit trés körda ;-). Nu är jag så trött att jag dör. Min sovklocka kallar mig. Tur att jag har lite sovmorgon imorn. Höjdpunkten på veckan, tis och tors in my <3. Måste hoppa svenskan imorn för att hinna till genrepet. Wiho :-D (a).
sov gott alla getter!
ha det bäst! puss
Intelligent! OJA! Så här antog lilla Henrik ( knappt 1,5 år) att ett hårband
användes ;-). Sen gick han runt med den och såg absolut ingenting, stackars
liten! Grymt sött dock! Ibland är små barn bara för sköna! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0