OJOJOJ

Ber om ursäkt för denna veckans fruktansvärt dåliga uppdatering. Hade dock inget val, hade upp till öronen med grupparbeten, uppsatser och prov. Inte najs kan jag meddela.
Ska träffa Rebecca och Hedda snart för middag ute och sen bio ( Remember Me, Robert Pattingson som är så satans snygg, jag dööör!). Det ska bli grymt mysigt! :-D
Har köpt en svart klänning till begravningen idag, den som jag planerade att ha på mig var när jag provade den hehe för liten. Så det bar av till gallerian efter skolan och in på H&M. Visar den lite senare. Fick också med mig en curl mousse från Björn Axéns Urban. Så grymt bra är den! Älskar den verkligen, sen var det ju rea också, kan man motså? Perfekt när krisen hemma var ett faktum - jag hade slut på curl mousse ;-)
Dagens låt-tips :-D : Melissa Horn - Säg inget till mig. Så jäkla grym den tjejen!

Nu ska jag kila, ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0