Otaggad

Sitter och försöker få mina fingrar att börja skriva på biologi uppsatsen men eftersom jag istället bloggar så märker ni nog hur det går ;-) Jag har så svårt för att plugga på helgen, jag har alltid försökt göra helgen till en fristad där jag bara kan göra vad jag vill. Ett faktum står nu helt klart - det funkar inte alls längre :-/.
Middagen hos Hermina igår var jätte mysig! Jag var väldigt stolt över min "present" (ett selufaninslaget paket med choklad) :-). Stod i typ 40 min och krigade med selufanet som inte ville passa ;-). Vi fick super god mat och typ 4 efterrätter :-D Jag trodde att Hermina kanske tänkt göda oss och göra julskinka av oss till jul, men jag klarade mig och lever fortfarande. Är fortfarande mätt! Efter att Jane skrämt upp mig med sina spökberättelser sprang jag hela vägen till tåget.
Nu ska jag plugga! ha det bäst! puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0