Pluggdag

Idag kära vänner har jag haft det underbart kul, ni vet det där lilla extra skojiga som man bara kan få om man utövar en speciell sak - pluggning/uppsattskrivning -.-' Ni hajjar grejen va? Ingen bra dag, man vill ju inte spendera en hel lördag på att plugga. Men nu behöver jag det till varje pris eftersom mitt kära internet var av i 3 dagar som då gick förlorade. Jäkla bajs.
Har precis målat naglarna blå :-D Snart ska jag in i duschen och sen fixa mig inför tjejkvällen ikväll. Ska bli as mysigt och jag vet att Hermina har bakat en massa extra gott eftersom jag kommer och tänker äta upp hela huset ;-) för jag är döhungrig! Så se upp grinig fara för allmänheten som snart släpps ut i det fria ;-)
Det enda som än så länge förgyllde min dag var när jag och pappa tog en pause i allt jobb och sattte oss i trädgården i var sin solstol och schtekte. Man måste ju börja tidigt om man vill ha en bränna till skolavslutningen :-9.
ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0