Tjolahopp!

Sitter och dricker lite te (min drog) och lyssnar på Stereo love med Edward Maya. Så grymt bra! Je suis älskar det, nej min franska är inte profesionell även om den kan verka det ;-)
Fick ett par grymt söta silver örhängen av min käre broder (okej de var inte tänkta till mig från början men när det sket sig fick jag dem istället! :-D) Wihooo :-)
Köpte även en liten platta med en massa örhängen från H&M. Jag är ju lite elefant galen så dessa var precis i min smak ;-).
Ikväll blir det fredagsmys med familjen, ska försöka hitta något vettigt att titta på. Vägrar lets dance där det endast är medlemmar av emd som verkar vinna. Jag.pallar.inte.emd. Smörigare får man ju leta efter! P3 musik, uuurrrghgh.
ha det bäst! puss

EN MASK! ehh ja typ iaf. Va?? Lättroad?? JAG? :-) tror inte att någon delar samma humor som jag,
just för att den är obeskrivligt dålig.
Örhängena från H&M, dööhh nej det ser vi ju inte! Det står ju liksom inte H&M över hela grejen... ;-)



Som ni ser damp studiebidraget ner i mitt bankkonto idag :-D



Fan va jag är läcker! eller eeh licker...? ;-) (tungan alltså, ni fattar, kanske inte,
äh va fan hehe tjohoo.)



Örhängerna från Simon, käre bror jag vet att du tänkte på mig när du såg
dessa egentligen :-). Love



Ja, detta kanske klassas som egobilder, men bite me då ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0