Var så nervös!

Nu har jag kommit hem äntligen. Idag var ju dagen då jag och Josefin skulle gå och sola solarium. Jag var så jäkla nervös och taggad att jag inte sov en blund inatt. Det var läskigt men ändå rätt spännande. Det var ju som sagt första gången så jag solade ungefär 4 min. Den satte dock igång innan jag fått av mig alla kläder så jag fick kasta av dem och på med bikinin och sen slänga mig in för att inte förlora mer tid ;-). Trodde aldrig att det hade gått 4 min när jag var klar. Kändes som 1. Jag blev rosig om kinderna och fick faktiskt en bikinilinje! Så jag är väldigt nöjd! :-D Tror dock inte jag kommer göra det igen på ett bra tag. Kanske om ett år igen, om jag är i samma bleka situation som jag var nu.

ska plugga lite nu och sen är det dans! :-)

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0