YESS

Fick höra av päronen att vi kör det gamla vanliga i påsk. Alltså ska vi till Hästholmen som ligger vid Vaxholm, där Farmor har sitt sommar hus. Det är grymt mysigt och vi har gjort detta sen jag och simon var väldigt små. En tradition som aldrig dör :-). Där letar vi påskägg och möter påskkärringen som delar ut äggen. Ja, jag erkänner kanske lite barnsligt nu när man "snart" är 17 men asså det är fett kul heheh ;-).

SEN någon vecka efter så är det tänkt att vi ska åka till Egypten! Så jäkla najs! :-D Har varit i Egypten förrut, i Sharm el Sheik eller va det nu heter. Klockrent säger jag bara! Egypten är definitivt mitt favorit land. Så himla intressant och spännande historia med dynastier och herioglyfer. Love it tjohooo :-D.

Nu ska jag packa upp påsklådan och börja pynta :-) jag är lite pyntgalen, det är fan det roligaste med hela högtiden!

Här kommer också dagens outfit.









Chinos - Gina, Skärp - från Argentina, Linne - H&M, Kofta - Nafnaf.

Sådär, det var allt för nu. Tänkte göra våfflor till lunch, i mitt huvud är det
fortfarande våffeldagen ;-).

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0